• تایر
  • تایر بریجستون 205/60R15 ECOPIA EP300

تایر بریجستون 205/60R15 ECOPIA EP300

  • تایر جلو و عقب

    • 91 (615 کیلوگرم بر هر چرخ)
    • V (240 کیلومتر بر ساعت)
    • 0
    • -
    • -
    • -
    • 2019
    • لهستان
    • استاندارد
    • معمولی (سیاه)
    • تماس بگیرید
    • حلقه
۰ تومان
1(549).jpg 2(514).jpg 3(438).jpg 4(313).jpg 5(167).jpg

مشخصات فنی

مشخصات کلی
    • 2019
    • لهستان
مشخصات فنی
    • چهار فصل
    • استاندارد
    • گارانتی شرکتی
    • شرکت آرین تایر پویا
    • V = 240 Km/h
    • C
    • C
    • 71
    • معمولی
    • معمولی (سیاه)
    • نامشخص
    • نامشخص
    • 8.4kg
    • ندارد
    • 10150

EU LABEL

C
C
71 db

توضیحات

ضمانت نامه

درباره برند

بریجستون

دوره کلیدی تاریخچه بریجستون سالهای 1906 تا 2007 را در برمی گیرد.
محتوای این سایت نسخه خلاصه شده از "تاریخچه بریجستون در 75مین سالگردش" است.

رویایی جهانی

Founder Shojiro Ishibashi

شوجیرو ایشیباشی بنیانگذار گروه بریجستون

 رویای ما تبدیل کردن بریجستون به سردمدار صنایع متحرک و شرکت راهکارهای پایدار با تکیه بر قدرت و پهنای منحصر به فرد تایرها و محصولات لاستیکی تولیدی این شرکت است. از دیرباز در سرتاسر جهان شرکت ما در تلاش بوده است تا با حفظ ارزشهای اجتماعی و مشتری تبدیل به شرکت راهکارهای پایدار شود و این رویکرد تا سال 2050 ادامه خواهد داشت.
رویای ما ریشه در آغازین روزهای تاسیس شرکت بریجستون در سال 1931 دارد. با تخمین پتانسیل عملکرد در عرصه لاستیک های سواری و توسعه جهانی صنعت تایرسازی  Shojiro Ishibashi بنیانگذار این شرکت معادل انگلیسی نام خود را برای نامگذاری شر
کت انتخاب کرد. حتی در آن زمان نیز او رویای آینده ی درخشان این شرکت را در سر میپروراند.
با توسعه صنعت اتومبیل ژاپن، شرکت بریجستون با هدف تبدیل شدن به بزرگترین کارخانجات تولید تایر، کسب و کار خود را گسترش داد. این شرکت همچنین فعالانه در سراسر دنیا (مخصوصا آسیا) گسترش یافت. در سال 1988 شرکت بریجستون با شرکت تایر و لاستیک فایرستون (شرکتی با اعتبار جهانی و تاریخچه ای غنی) ادغام شد. این ادغام شرکت بریجستون را به یکی از بزرگترین شرکتهای تایر و لاستیکسازی دنیا بدل کرد و باعث خلق تیمی توانمند شد که در سطح جهانی خود را وقف ارائه  خدمات با کیفیت بالا و فناوری روز به مشتریان کرد.  
امید است این مقدمه از شرکت ما بتواند بینش بهتری از عمق توانمندی ها و خط سیر آینده شرکت بریجستون ارائه دهد.  
                             

عکسی از دوستان چندین ساله؛ از راست به چپ: هاروی. س. فایرستون (بنیانگذار شرکت تایر و لاستیک بریجستون)، توماس ادیسون، هنری فورد
 


“پسران فایرستون” با افتخار تایرهای بادی را نشان می‌دهند که برای اولین بار در تایرهای ایندیاناپولیس 500 در سال 1925 استفاده شد. برند فایرستون مالک انحصاری تایرهای سری‌های ایندیاناپولیس 500 و ایندی کار است.

(1906 – 1930) – تاریخچه سالهای اولیه موسس بریجستون

شوجیرو ایشیبانی در سن 17 سالگی در شهر کرومه (استان فکوکا) عهده دار کسب و کار خانوادگی خود در عرصه پوشاک شد. رویای بلند پروازانه او این بود که فراتر از کسب و کار خانوادگی، زندگی خود را وقف ملت ژاپن کند. فهرست موفقیت های او چشم گیر بود. این موفقیت ها شامل "تخصص در تولید جورابهای سنتی ژاپن، اصلاح سیستم کارآموزی، استفاده از سیستم استاندارد قیمت گذاری، تولید جیکاتابی (جوراب هایی با کف لاستیکی که به عنوان کفش کار استفاده می شدند)، توسعه تجارت کفش لاستیکی در ژاپن و توسعه تولیدات در خارج از مرزها. سرمایه حاصل از تجارت کفشهای لاستیکی و جیکاتابی شوجیرو ایشیبانی را بر آن داشت تا تصمیم به تولید تایر بگیرد، صنعتی که در آن زمان در ژاپن وجود نداشت. او به آینده درخشان حمل و نقل موتوری ژاپن ایمان داشت و مصمم به تولید تایرهای داخلی بود.
 

 جیکاتابی
 

  تابلوی دست‌ساز، نصب شده در ورودی فروشگاه تابی “شیمایا”


1931-1940 – احداث شرکت بریجستون و تولید اولین تایر


اولین تایرهای شرکت بریجستون 9م آوریل 1930 در بخش تایرسازی شرکت جوراب "تابی" تولید شد.
حدود یکسال پس از تولید اولین تایرها در 1م مارس 1931 شوجیرو ایشیبانی بخش تایرسازی شرکت جوراب "تابی" را مستقل و تحت عنوان شرکت بریجستون در شهر کورومه استان فوکوکا تاسیس کرد.
شرکت تایرسازی بریجستون در عرصه تایرسازی تمرکز خود را تنها بر استفاده از تکنولوژی ژاپن قرار داد. در سالهای اولیه، شرکت با چالش های زیادی در زمینه تکنولوژی، تولید و فروش روبرو شد. با این حال شرکت بریجستون به سرعت کیفیت تولیدات خود را افزایش داد و تجارت این شرکت در داخل و خارج از ژاپن گسترش یافت.
 

سازندگان تایر با اولین تایر تولید شده بریجستون در نهم آوریل سال 1930 (اندازه 4.50 4PR ×  29)
 

 
اتمام ساخت اولین کارخانه در شهر کورومه (سال 1933)

1941 – 1950
مقررات زمان جنگ در سراسر ژاپن برقرار بود و باعث شد تقریبا تمام تولیدات شرکت در راستای پاسخ به نیاز ارتش استفاده شود. گرچه درگیری های مسلحانه در سال 1945 پایان یافت شرکت بریجستون تحت تاثیر عوارض جنگ و درگیر بازسازی عملکرد تجاری شرکت بعد از جنگ بود.

ساختمان مرکزی بریجستون در توکیو بر اثر بمباران هوایی نابود شد، و تمام دارایی های بریجستون در خارج از کشور از دست رفته بود. وشبختانه کارخانه های کورومه و یوکوهاما بدون آسیب باقی مانده بودند و شرکت را قادر ساختند بلافاصله پس از پایان جنگ تولید را از سر بگیرند. نهایتا شرکت همه موانع را پشت سر گذاشت و از محدودیت جنگ به عنوان عاملی برای توسعه قدرتمند سازمان استفاده کند.  
 

پس از پایان جنگ، کارخانه آساهی تولید خود را از تایرهای هواپیماهای جنگنده به تایرهای دوچرخه تغییر داد و منجر به احداث شرکت تایرهای موتورسیکلتی بریجستون شد.

 

1951 – 1960 نوآوری در تکنولوژی و تولید انبوه

در سال 1951 شرکت بریجستون اولین شرکتی بود که آغاز به تولید و فروش تایرهای نخی کرد و پروژه 5 ساله بروزرسانی تجهیزات تولید شروع نمود. در همین سال، شرکت بریجستون ساختمان دیگری در شهر کیوباشی استان توکیو بازگشایی کرد که شامل موزه شرکت نیز می شد. با زدن رکورد 10 بیلیون ین فروش در سال 1953، شرکت بریجستون در صدر صنعت تایرسازی ژاپن قرار گرفت. در سال 1956 جشن سالروز 25 سالگی تاسیس شرکت بریجستون در شهر کورومه برپا شد. در سال 1959 شرکت بریجستون آغاز به فروش تایرهای نایلونی کرد. در سال 1960 برای پاسخگویی هرچه بهتر نیاز روز بازار، کارخانه جدیدی در شهر توکیو احداث شد.
   

اتمام ساخت ساختمان اصلی بریجستون در شهر کیوباشی (موقعیت کنونی) استان توکیو (سال 1951)
 

آغاز به کار کارخانه توکیو (سال 1960)

 

1961 – 1970 تولید تایرهای رادیال و گسترش فروش در خارج از کشور

در سال 1961 شرکت بریجستون به بازار معاملات بورس وارد شد و ساختار مدیریتی جدیدی که در آن شوجیرو ایشیبانی رییس هئیت مدیره و کانچیرو ایشی‌باشی مدیرکل بود شکل گرفت. به عنوان بخشی از جابه جایی های مدیریتی، شرکت بریجستون طرح دمینگ را اتخاذ کرد که شامل اقدامات کنترل کیفی بود. در سال 1968 شرکت بریجستون موفق شد جایزه معتبر دمینگ را به دلیل مدیریت برجسته کیفیت،از آن خود کند.
در سال 1962 در راستای ایجاد مرکز فنی جدید و گسترش مرکز تحقیق و توسعه  بخش هایی به کارخانه توکیو اضافه شد. در عرصه تولیدات، شرکت بریجستون در سال 1967 موفق به عرضه اولین تایرهای رادیال خودروهای سواری به بازار شد (RD-10) . اولین کارخانه برون مرزی بریجستون پس از جنگ در سال 1965 در سنگاپور تاسیس شد و در سال 1969 شرکت بریجستون در تایلند نیز آغاز به تولید تایر نمود. دهه 60 برای شرکت بریجستون دهه توسعه برون مرزی محسوب می شود که این توسعه شامل تاسیس کارخانه بریجستون در امریکا در سال 1967 بود تا ساختمان مرکزی فروش در ایالات متحده باشد.



شعار  شرکت بریجستون که توسط مؤسس آن در سال 1968 نوشته شده است.

 
اولین کارخانه خارج از ژاپن بریجستون از زمان پایان جنگ جهانی در سنگاپور گشایش یافت (کارخانه کار خود را در سال 1965 با اسم کارخانه بریجستون مالزی شروع کرد و سپس در سال 1968 به بریجستون سنگاپور تغییر نام داد.)


1971 – 1980 اتمام ساخت کارخانجات ژاپن و توسعه بریجستون در آسیا و اقیانوسیه

شوک نفتی اوایل دهه 1970 باعث رکود اقتصادی ژاپن شد. علی رغم این چالش شرکت بریجستون حتی بیش از سابق بر ایجاد تکنولوژی خود در عرصه تولید تایرهای رادیال اهتمام می ورزید و کارخانه جدیدی در ژاپن ایجاد شد.
در سال 1978 تایرهای سوپرفیلر به بازار عرضه شد و در سال 1979 شرکت بریجستون تایر رادیال POTENZA با کیفیت و کارایی بالا را به بازار معرفی کرد.
شرکت همچنان فعالانه به توسعه برون مرزی مشغول بود. در سال 1976 علاوه بر شروع تولید در اندونزی و ایران، بر یک تولیدکننده تایر تایوانی سرمایه‌گذاری و کارخانه ساخت تایر را خریداری کرد. در سال 1980 شرکت بریجستون یک کارخانه تایرسازی در استرالیا را خریداری کرد و به محصولات خود تنوع داد.
در این دوران رشد و توسعه خانواده بریجستون باید با خبر غم دردناک از دست دادن بنیانگذار خود شوجیرو ایشیباشی در 11 سپتامبر 1976 کنار می آمد.

 

RE-47 اولین تایر رادیال با کارآیی بالای POTENZA


اتمام ساخت پیست‌ آزمایشی بریجستون در شهر کوروسیو  (که بعدها به شهر ناسوشیوبارا تغییر نام داد) در استان توچیگی. (بخش اول آن در سال 1976 کامل شد)


1981 – 1990 ادغام بریجستون و شرکت تایر و لاستیک فایرستون به هدف پرچم دار شدن شرکت بریجستون در صنعت تایرسازی جهانی

اول مارس 1990 همزمان با جشن 50مین سالگرد تاسیس بریجستون، شرکت چشم‌انداز خود را بر تقویت بنیان‌های تولیدات داخلی و ادامه استراتژی گسترش های برون مرزی به هدف تبدیل شدن به یکی از سه تولیدکننده برتر صنعت تایرسازی قرار داد. عنوان بخشی از این استراتژی، بریجستون کارخانه‌ای در تنسی را از شرکت فایرستون خریداری کرد که به اولین کارخانه تولیدکننده بریجستون در آمریکای شمالی تبدیل شد و در سال 1983 بریجستون در این کارخانه تولید تایرهای رادیال کامیون و اتوبوس را آغاز کرد. در می 1988 با ادغام شرکت بریجستون و شرکت تایر و لاستیک سازی فایرستون شرکت بریجستون به یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایر دنیا بدل شد. ادغام فایرستون باعث شد شرکت بریجستون مالک تعداد زیادی واحدهای تولیدی در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و جنوبی، اروپا و سایر نقاط جهان شود. علاوه بر این طی موافقت نامه‌ای در سال 1988، بریجستون فعالیت خود را در ترکیه آغاز نمود. به منظور ارتقای هویت سازمانی شرکت، بریجستون در سال 1984 به شرکت سهامی خاص بریجستون به شرکت بریجستون تغییر نام داد.
 


به جهت همسو شدن با هویت سازمانی جدید در سال 1984 لوگوی بریجستون از نو طراحی شد.
 


ساختمان اصلی شرکت فایرستون در شهر آکرون که بعدها در سال 1990 به یکی از سه مرکز فنی شرکت بریجستون تبدیل شد.

 

1991– 2000 توسعه جهانی

ادغام موفقیت آمیز شرکت بریجستون و فایرستون منجر به سود کلان در سال 1992 و تأسیس ساختمان مرکزی جدیدی در اروپا و شهر نشویل ایالت تنسی در آمریکا شد. به جهت ارتقا برند بریجستون و ایجاد میراثی ماندگار در عرصه خودروهای مسابقه ای، در سال در سال 1995 بریجستون برند فایرستون را دوباره به مسابقات Indianapolis 500 و  Indy Car  که یکی از محبوب‌ترین مسابقات اتومبیل سواری آمریکا می‌‌باشد، وارد کرد. در سال 1997 برند بریجستون وارد مسابقات فرمول ۱ (از محبوب ترین و از نظر تکنولوژی پیشرفته ترین مسابقات دنیا) شد. با تسعه تجارت بریجستون در سرتاسر دنیا تاسیسات تولیدی جدیدی در تأسیسات تولید جدیدی نیز در تایلند، هند، لهستان، چین، ایالت متحده و سایر کشورها ایجاد شد. در سال 2000، مرکز فنی محصولات صنعتی و شیمیایی در کارخانه یوکوهاما تاسیس شد تا به عنوان مرکزی تکنولوژی و نوآوری در خدمت رشد کیفیت محصولات متنوع بریجستون باشد.
 


تیم فرمول 1 با تایرهای بریجستون در سال دوم حضور برنده مسابقه شد (1998)

کارخانه آیکن (آغاز به فعالیت در سال 1999 امریکا)

کارخانه شنی یانگ (آغاز فعالیت در سال 1999 چین)

کارخانه پزنان (آغاز به فعالیت در سال 2000، هلند)


 2001 – 2007 شرکت برتر جهانی

در سال 2001 سهامداران خانواده جهانی بریجستون فلسفه جدیدی بر پایه "اعتماد و غرور" اتخاذ کرد که شامل کارمندان، مشتریان و شرکت‌های مشابه خود در مجامع مختلف بود. در سال 2007 بریجستون مالک شرکت Bandag شد که تولید کننده روکش تایر در امریکا بود. این اقدام شرکت بریجستون را قادر به تولید تایرهای اتوبوسی و کامیونی برای مشتریان سراسر دنیا با جدیدترین تکنولوژی و راهکارهای همه جانبه کرد که برای هردو نوع محصولات نو و روکش شده استفاده می شد. شرکت بریجستون خود را موظف می داند با توسعه و گسترش تولیدات تایر و لاستیک و ارائه محصولاتی با کیفیت و کلاس جهانی سردمدار صنعت تایرسازی دنیا باشد. شور و اشتیاق ما به برتر شدن در صحبت های بنیانگذار شرکت شوجیرو ایشیباشی خلاصه می شود: " بریجستون در سراسر جهان خود را وقف خدمت به جامعه با کیفیتی بی‌نظیر کرده است".
   

ورود بریجستون به مسابقات موتورکاپ

 

Bridgestone Story

خلاصه تاریخچه بریجستون

1930
شرکت تایرسازی Nihon Tabi –بریجستون سابق- اولین تایرها را در سال 1930 تولید کرد.

1931

شرکت تایرسازی بریجستون (یا مسئولیت محدود)، در شهر کورومه ، استان فوکوکای ژاپن در سال 1931 تاسیس شد.
1934
تولید صفر تا صد تایرها در کارخانه تازه ساخت Kurume در سال 1934 آغاز شد.
1935
تولید صفر تا صد توپ های گلف در این سال آغاز شد.
1937
در سال 1937 دفتر مرکزی شرکت بریجستون از کورومه به توکیو منتقل شد. تولید تسمه های V شکل و شلنگهای لاستیکی و تولید آزمایشی لاستیک های لرزشگیر نیز در این سال آغاز شد.
1942
شرکت تایرسازی بریجستون به نام شرکت نیپون تایر تغییر نام داد.
1951
نام شرکت مجددا به شرکت تایرسازی بریجستون تغییر یافت، پرچم شرکت برپا و ساخت و ساز در مقر اصلی شرکت بریجستون آغاز شد.


1953
فروش شرکت بریجستون از مرز 10 بیلیون ین گذشت و تبدیل به سردمدار این صنعت در ژاپن شد.
1956
مراسم 25مین سالگرد تاسیس شرکت بریجستون در کورومه و مرکز فرهنگی ایشیباشی در پارکی وسیع که به شهر اهدا شد، برگزار گشت.
1961
شرکت بریجستون در لیست بورس توکیو و اوزاکا قرار گرفت.
1962
شرکت بریجستون پیشرفت موفقیت آمیز خود را در تولید تایرهای Steel Rib (اولین تایرهای استیل رادیال کامیونی و اتوبوسی در ژاپن) اعلام کرد. در این سال همچنین ساخت مرکز فنی در شهر توکیو به پایان رسید.
1964
شرکت بریجستون اولین تایرهای رادیال سواری را در ژاپن تولید کرد.
1965
کارخانه مالزی، اولین کارخانه بریجستون پس از جنگ در خارج از کشور، آغاز به کار کرد.
1967
فروشگاه سیستمی تایر بریجستون در ژاپن راه اندازی شد.
شرکت تایر بریجستون امریکا (با مسیولیت محدود) در لس آنجلس به عنوان دفتر مرکزی فروش این شرکت تاسیس شد.
1968
 شرکت بریجستون شعار خود را "خدمت به جامعه با کیفیت برتر" قرار داد. در این سال همچنین بریجستون برنده جایزه برنامه دمینگ شد.


1970
پیش از این تورنمنت گلف بریجستون برگزار شده بود، در این سال مسابقات آزاد بریجستون نیز برگزار شد.
1976
شوجیرو ایشیباشی بنیانگذار شرکت بریجستون در گذشت.
1982
افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای در آتسوگی ، ناحیه کاناگاوا
تولید اولین تایر زمستانی بدون گل؛ تایر زمستانی بدون گل 708 در ژاپن معرفی شد.
1983
شرکت بریجستون کارخانه Firestone در نشویل را به عنوان اولین کارخانه تولیدی خود در ایالات متحده خریداری کرد.

1984
شرکت بریجستون (با مسئولیت محدود) به شرکت تجاری بریجستون تغییر کرد و لوگوی جدید تجاری این شرکت طراحی شد.
در راستای تقویت سیاست های داخلی و خارجی، و بهبود عملکرد شرکت، هویت تجاری جدیدی ایجاد شد.
1988
شرکت بریجستون Firestone Tire & Rubber Company دومین تولیدکننده بزرگ تایر در ایالات متحده را با ارزش 2.6 میلیارد دلار ادغام کرد.


1989
شرکت Firestone اعلام کرد اعلام کرد قصد ادغام با شرکت بریجستون امریکا (با مسیولیت محدود) و تغییر نام به فایرستون/بریجستون را دارد.
1990
به هدف نظارت بر کلیه شرکت های تابعه¬ی واقع در اروپا، شرکت فایرستون/بریجستون اروپایی (با مسئولیت محدود) تاسیس شد.
1993
مشاغل تحت نظارت بخش ورزشی بریجستون به Bridgestone Sports که به تولید و فروش کالاهای ورزشی می پرداخت انتقال یافت.
1994
شرکت فایرستون/بریجستون اروپایی به عملیات فروش و لجستیک در اروپا مشغول شد.
1995
برای اولین بار در 20 سال گذشته فایرستون به مسابقات اتومبیلرانی Indy و Indianapolis 500 شرکت کرد.
1997
بریجستون برای اولین بار در مسابقات فرمول 1 شرکت کرد.


1998
در دومین سالی که بریجستون در مسابقات فرمول یک شرکت کرد برای اولین بار خودرویی با تایرهای بریجستون موفق به کسب قهرمانی در هردو عنوان راننده و تولیدکننده شد. خودرو مک لارن در تیم  Mika Häkkinen توانست بر تیم Japanese Grand Prix پیروز شود و برنده مسابقه نهایی Grand Prix فرمول 1 شود.
1999
جذب تولیدکننده سیم استیل تایر توسط شرکت بریجستون تحت عنوان شرکت Bridgestone Metalpha
2000
ساخت و ساز مرکز محصولات فنی هر دو مجموعه جدید و یوکوهاما در این سال به پایان رسید.
2001
ساخت و ساز محل کنونی موزه بریجستون در کودایرا ، توکیو در سال 2001 به پایان رسید. در این سال همچنین شرکت بریجستون فلسفه شرکت را اصلاح کرد.
شرکت فایرستون/بریجستون کسب و کار خود را به ساختار هلدینگ تغییر داد (هلدینگ فایرستون/بریجستون امریکا) و چندین شرکت زیرمجموعه ایجاد کرد.
2002
Shojiro Ishibashi بنیانگذار شرکت بریجستون در تالار مشاهیر اتومبیل ( Automotive Hall of Fame ) ژاپن حضور یافت.
چشم انداز تجاری برند، چشم انداز مدیریت و فلسفه حفاظت از محیط زیست در این سال ایجاد شد.
2003
بیانیه ایمنی شرکت بریجستون در سال 2003 ایجاد و سیستم پیشگیری از بلایا بازسازی شد.
2004
شرکت سرمایه گذاری بریجستون چین  (با مسئولیت محدود) ، مدیریت فروش ، تولید ، تحقیق و توسعه تایرهای مستقر در چین را بر عهده گرفت.
2006
حضور مجدد  Shojiro Ishibashi بنیانگذار شرکت بریجستون در تالار مشاهیر اتومبیل ( Automotive Hall of Fame ) ژاپن.


بریجستون اصلاحات سازمانی متشکل از واحدهای استراتژیک تجاری SBU ، سیستم مدیریت جهانی GMP و دفتر مرکزی جهانی GHO را انجام داد.

2007
بریجستون مالک Bandag از پیشگامان صنعت تایرسازی دنیا شد.
2009
کارخانه کیتاکیوشو به عنوان دهمین کارخانه تولید تایر در ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد.
2011
به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس گروه بریجستون ، این شرکت نماد خود را بهبود بخشید و عنوان آن به "سفر شما ، اشتیاق ما" اصلاح شد.
2013
تأسیس کمیته اجرایی جهانیGlobal EXCO ، که بالاترین سطح کمیته اجرایی شرکت بریجستون است.
2014
مشارکت شرکت بریجستون در المپیک 2014


2016
بریجستون سیستم مونتاژ تایر EXAMATION را در کارخانه Tatabánya در مجارستان معرفی کرد.
بریجستون آزمون های تاییدی  راه حل های ناوگان را با استفاده از Tirematics در Rio de Janeiro آغاز کرد.
2017
بریجستون تعهد جهانی خود را در حیطه مسئولیت اجتماعی با این شعار تعریف کرد "راه ما برای خدمت"
2018
مشارکت بریجستون در پاراالمپیک 2018
ایجاد سیاست های جهانی تدارکات پایدار، سیاست های جهانی حقوق بشر گروه بریجستون، و منشور رفتاری گروه بریجستون.
2019
بریجستون بزرگترین ارائه دهنده راه حل های ناوگان دیجیتال اروپا ،( TomTom Telematics راه حل های فعلی وب فلت) را خریداری کرد.

اسناد و کاتالوگ

دیدگاه خریداران و کارشناسان

دیدگاه کارشناسان درباره این محصول
راهنمای امتیازات
رتبه بندی نظرسنجی های مصرف کننده از 0 تا 10 است و بالاترین 10 است.

امتیاز و بازنگری ها

تایر بریجستون 205/60R15 ECOPIA EP300
  • برتر
  • عالی
  • خوب
  • عالی
  • عالی
  • عالی
دیدگاه خریداران درباره این محصول

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود ابتدا باید به سیستم وارد شده و یا ثبت نام نمایید.
توجه داشته باشید که پرسش و پاسخ شما پس از تایید مدیریت سایت قابل نمایش خواهد بود.