-
تایر جلو و عقب
- 101 (825 کیلوگرم بر هر چرخ)
- W (270 کیلومتر بر ساعت)
- 280
- AA
- A
- -
- 2019
- آلمان
- استاندارد
- معمولی (سیاه)
-
تماس بگیرید
-
- افزودن به لیست مقایسه
مشخصات فنی
-
- 2019
-
- آلمان
-
- چهار فصل
-
- استاندارد
-
- گارانتی شرکتی
-
- شرکت پی تی سی گروپ آسیا
-
- W = 270 Km/h
-
- نامشخص
-
- نامشخص
-
- معمولی
-
- معمولی (سیاه)
-
- 280
-
- AA
-
- A
-
- 15.64Kg
-
- 9J , 11J
-
- 693.42MM
-
- ندارد
-
- 10103
EU LABEL
توضیحات
خودروهای مناسب تایر 275/40/19
نام برند | مدل |
بنز | S550 4Matic صندوقدار |
بنز | S550 ساده |
ضمانت نامه
درباره برند
کنتیننتال تایر
1871
لاستیک کنتیننتال و Gutta-Percha Compagnie در 8 اکتبر 1871 در هانوفر به عنوان شرکت سهامی عام تاسیس شد. کارخانه اصلی واقع در خیابان Vahrenwalder به تولید محصولات نرم لاستیکی، پارچه لاستیکی و تایرهای سخت مخصوص کالسکه و دوچرخه مشغول بود.
1882
نشان اسب به عنوان علامت تجاری شرکت در این سال انتخاب شد.
1892
کارخانه کنتیننتال اولین کارخانه در آلمان است که در سال 1892 موفق به تولید تایرهای بادی برای دوچرخه شد.
1898
در سال 1898 تولید تایرهای بادی بدون پترن مخصوص اتومبیل در Hanover-Vahrenwald آغاز شد.
1900
اولین بالن آلمانی در سال 1900 از تولیدات کنتیننتال برای مٌهر و موم کردن کیسه بالن استفاده کرد.
1901
در این سال محصولات دایملر-بنز معروف به مرسدس با استفاده از دانش شرکت کنتیننتال در زمینه تولیدات تایرهای بادی موفق به کسب پیروزی در مسابقات Nice-Salon-Nice شدند.
1904
در سال 1904 باری اولین بار در دنیا شرکت کنتیننتال موفق به تولید تایرهای پترن دار بادی اتومبیل شد.
1905
برای اولین بار کنتیننتال تایر در این سال موفق به تولید تایرهای مناسب مسیرهای لغزنده شد که این تولیدات در گروه تایرهای steel-studded (در ساخت این تایرها از فولاد استفاده شده است) پیشرو بودند.
1908
در سال 1908 شرکت کانتننتال موفق به ابداع رینگ جداشونده برای خودروهای سدان شد که نوآوری چشمگیری در راستای کاهش زمان و دشواری تعویض تایر به حساب می آمد.
1909
لوییس بلریوت مهندس هواپیما که توانست برای اولین بار در تاریخ بر فراز آسمان English Channel (کانال انگلیسی) پرواز کند، از تولیدات کنتیننتال (بر مبنای علوم هوایی) برای پوشش بالها و دماغه هواپیمای خود کرد. در این سال همچنین لاستیک هایی که در لابراتوار Bayer تولید می شد توسط شرکت کنتیننتال برای تولید اولین نمونه تایرهای آزمایشی حرارت داده شد.
1913
در سال 1913 اولین نسخه مجله Echo Continental با همکاری نویسندگانی هم چون اریش ماریا رمارک و هنرمندانی مثل پائول کافمن به چاپ رسید.
1914
پیروزی سه گانه شرکت دایملر در French Grand Prix با همکاری شرکت کنتیننتال محقق شد. در این سال نیروی کار شرکت کنتیننتال بالغ بر 12,000 نفر بود.
1921
در پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت کاتیننتال، این شرکت به عنوان اولین شرکت آلمانی موفق به عرضه تایرهای سیمی در بازار شد. از این رو رشته کتان سخت با سیم الیافی منعطف جایگزین شد. در این سال همچنین اولین تایرهای بادی غول پیکر جایگزین تایرهای جامد خودروهای تبلیغاتی شد.
1926
در این سال کربن سیاه به عنوان فیلر استحکام بخش استفاده شد تا تایرها دربرابر سایش از مقاومت بیشتری برخوردار شوند و عمر مفید و رنگ منحصر به فرد آن ارتقا یابد.
1928
در سال 1928 شرکت کنتیننتال با شرکت های اصلی تولید لاستیک آلمان ادغام شد تا موفق به احداث Continental Gummi-Werke AG در واحدهای صنعتی Hanover-Limmer و Korbach/Hesse شود.
1932
در سال 1932 شرکت کنتیننتال محصول لاستیکی متصل به فلز را تحت عنوان تجاری Continental Schwingmetall به بازار عرضه کرد که هدف از تولید آن کاهش صدا و کنترل ضربه در مونتاژ موتور تولید کرد.
1933
از سال 1933 تا سال 1945 شرکت کنتیننتال تامین کننده مهم ارتش نازی و صنعت جنگ بود و خط مشی این شرکت از لیبرال به نازی تغییر کرد.
1950
در این سال شرکت کنتیننتال در واحد صنعتی مادر بالغ بر 13,500 نفر نیروی کار داشت. فروش سالانه به مبلغ 309 میلیون دویچه معادل با 158 میلیون یورو بود.
1951
تولیدات تسمه نقاله های کابل فولادی در این سال آغاز شد. در این سال کماکان همکاری های شرکت کاتیننتال و شرکت های بنز و پورشه ادامه داشت که مجددا منجر به پیروزی خودروهای این دو شرکت در مسابقات شد. رانندگانی اعم از کارل کینگ، استرلینگ موس، و جان منوئل فانجیو سوار بر خودروهای مجهز به تایرهای کنتیننتال موفق به پیروزی در مسابقات Carrera Panamericana و Grand Prix فرانسه، ایتالیا، انگلیس، هلند و ایتالیا در سال 1952 شدند.
1952
در سال 1952 شرکت کنتیننتال تایرهای M+S را به دسته محصولات خود اضافه کرد.
1955
در سال 1955شرکت کنتیننتال برای اولین بار تایرهای air springs برای کامیون و اتوبوس را تولید کرد. این شرکت اولین شرکت تولید کننده تایرهای تیوبلس در آلمان است.
1960
در این سال تولید انبوه تایرهای رادیال آغاز شد.
1966
در این سال تعداد کارمندان شرکت کنتیننتال به 26,800 نفر رسید. فروش سالانه این شرکت در سال 1966 به مبلغ 1.1 بیلیون دویچه معادل با 562 میلیون یورو رسید.
1967
در سال 1967 شرکت کنتیننتال پیست تست تایر Contidrom را در Lüneburg Heath تاسیس کرد.
1971
بزرگترین ساختمان تولیدی اروپا در واحد صنعتی کورباخ در این سال احداث شد و کلیه تولیدات از هانوفر به کورباخ منتقل شد.
1972
در سال 1972 شرکت کنتیننتال تایر زمستانی Conti-Contactرا به بازار عرضه کرد.
1974
کنتیننتال اولین کارخانه ای ست که صنعت اتومبیل سازی اروپا را به خروجی هوا با پوشش پلی اورتان مجهز کرد.
1976
در نورتهایم یکی از بزرگترین خطوط تولید تسمه نقاله در سال 1976 احداث شد.
1979
در این سال به دلیل در دست داشتن عملیات تولید تایر Uniroyal اروپا، امریکا پایگاه بزرگتری را در اختیار این شرکت قرار داد.
1983
قطعات بلبرینگ کنتیننتال به هدف کاهش صدا و لغزش در صنعت خودروسازی در سال 1983 به تولید انبوه رسید.
1985
اداره شرکت اتریشی Semperit در این سال به عهده شرکت کنتیننتال قرار گرفت.
1987
مالکیت شرکت جنرال تایر امریکای شمالی در سال 1987 به شرکت کنتیننتال تعلق گرفت و از سال 2001 این شرکت تحت عنوان شرکت کنتیننتال تایر امریکای شمالی مشغول به فعالیت است.
1988
در این سال تعداد کارمندان این شرکت به 45،900 نفر در سرتاسر دنیا رسید. فروش سالانه این شرکت در سال 1988 به مبلغ 7،9 بیلیون دویچه معادل با4 بیلیون یورو رسید.
1989
در یک اقدام مشترک شرکت کنتیننتال و شرکت پرتقالی Mabor اقدام به تولیدات تایر در لوسادو کردند که بعدها در سال 1993 مالکیت کامل آن شرکت به کنتیننتال واگذار شد.
1991
با تولید تایر ContiEcoContact در این سال، شرکت کنتیننتال اولین شرکتی بود که به تولید تایرهای سواری دوستدار محیط زیست پرداخت. این تولیدات تحت عنوان ContiTech زیرمجموعه برند کنتیننتال شناخته شده بودند.
1993
مجموعه هلدینگ واقع در شرکت Czech باروم در این سال به تولید تایر خودروهای سواری و تبلیغاتی می پرداخت. در سال 1993 همچنین شبکه فروش کارخانه Otrokovice دارای 50 فروشنده بود.
1994
در سال 1994 Benecke-Kaliko AG که عمده تولیداتش چرم و فویل بود به زیرمجموعه ContiTech پیوست.
1995
در راستای بهبود صنعت خودروسازی بخش Automotive Systems در این سال احداث شد.
1997
در سال 1997 کنتیننتال ISADرا معرفی کرد که استارتر و ژنراتور خودرو را تبدیل به یک واحد یکپارچه می کرد. این تکنولوژی کلیدی پیش شرط اصلی سیستم های نیرو محرکه هیبریدی است که باعث کاهش مصرف سوخت و آلایندگی ست.
1998
در این سال واحد Automotive Brake و Chassis که هسته مرکزی آن Alfred Teves GmbHدر فرانکفورت بود تشکیل شد. با احداث واحدهای تولیدی در آرژانتین، مکزیک، افریقای جنوبی، و اسلواکی در سال 1998 گروه کنتیننتال گامی به سوی جهانی شدن برداشت. مجموعه ContiTech نیز با احداث واحدهایی در برزیل، شیلی، مکزیک، و مجارستان فعالیت های بین المللی خود را آغاز کرد.
2000
در سال 2000 واحدهای جدید صنعتی تایر سواری در تیمشوآرا و رومانیا احداث شد. شرکت کنتیننتال و نیشینبو
در زمینه سیستم ترمز و شاسی برای بازار کره و ژاپن اقدام به همکاری کردند (Continental Teves Corporation).
2001
شرکت کنتیننتال فعالیت خود را در بازار برق خودرو با احداث Temic که واحدی تخصصصی در زمینه برق خودروست تقویت کرد.
2003
در سال 2003 از ContiSportContact 2 Vmax اولین تایر با قابلیت تحمل سرعت بیش از 360 کیلومتر در ساعت پرده برداری شد. با احداث Malaysian Continental Sime Tyre شرکت کنتیننتال جایگاه خود را به عنوان تولید کننده تایر در ASEAN و استرالیا تقویت کرد.
2004
با بدست آوردن مالکیت Phoenix AG و ادغام آن با ContiTech شرکت کنتیننتال در سال 2004 موفق به احداث بزرگترین مجموعه تخصصی تکنولوژی تولید لاستیک و پلاستیک شد.
2006
در سال 2006 کنتیننتال تجارت برق خودوری شرکت امریکایی موتورلا را در دست گرفت و در زمینه های مختلف از جمله تماتیک این تجارت را گسترش داد.
2007
در این سال شرکت کنتیننتال Siemens VDO Automotive AG را راه اندازی کرد و تبدیل به یکی از 5 تامین کننده برتر صنعت خودرو در دنیا شد و همزمان بازار خود را در اروپا، امریکای شمالی و آسیا تقویت کرد. با کسب اکثریت سهام شرکت اسلواکیایی Continental Matador Rubber شرکت کنتیننتال سهم بازار خود را در اروپای مرکزی و شرقی افزایش داد.
2009
در سال 2009 مرکز جدید تحقیق و گسترش بازار در شانگهای تاسیس شد. تاسیس این مرکز نقطه عطفی در رشد شرکت در آسیا بلاخص چین بود. پیرو کسب مالکیت Schaeffler KG در تابستان 2008 این تولید کننده تبدیل به سهامدار اصلی Continental AG شد.
2010
در سال 2010 ContiSportContact™ 5 P به بازار عرضه شد. این تایر تابستانه با عملکرد بالا به طور ویژه برای خودروهای اسپرت و سفارشی طراحی شده بود.
2011
اولین کارخانه کنتیننتال در چین شهر هفئی (منطقه آن هوئی) در سال 2011 تاسیس شد. در این سال همچنین در هندوستان(شهرهای Modipuramو Partapur ) شرکت Modi Tyres به تولید تایرهای کنتیننتال مشغول بود. تولید موتورهای الکتریکی در واحد صنعتی Gifhorn در شهر لاور ساکسنی آلمان آغاز شد.
2012
تست جامع رانندگی خودکار در شهر نوادا امریکا در سال 2012 انجام شد. خودروی خودکار این آزمون توانست 15،000 مایل از جاده عمومی را بدون هیچ تصادفی طی کند.
2013
مجموعه ContiLifeCycle در سال 2013 چرخه بازتولید تایرهای کامیونی کنتیننتال را با بازیافت لاستیک و روکش تایرهای کامیونی بر عهده گرفت. گروه کنتیننتال موفق به ارائه راهکاری برای افزایش عمر و کاهش هزینه تایرهای کامیونی شد.
2014
با ایجاد واحد تخصصی گازهای خروجی Emitec ، کنتیننتال به عنوان تامین کننده سیستم های پس از بهبود اگزوز پدیدار شد. نمونه محصولات تولیدی این واحد شامل مبدلهای کاتالیزوری فلزی، اجزای فیلتر ذرات، و دوزهای ماژول برای کاهش کاتالیزوری انتخابی (SCR)) می باشد.
2015
در سال 2015 کنتیننتال مالکیت شرکت Veyance Technologies شرکتی در زمینه تکنولوژی لاستیک و پلاستیک و متخصص در تولید تسمه نقاله ، شیلنگ، و تسمه های متحرک در 27 واحد صنعتی دنیاست، را به دست آورد. با خرید امتیاز Elektrobit Automotive GmbH که شرکتی متخصص در ارائه راه حل های نرم افزاری نوآورانه است، شرکت کنتیننتال موفق به ارائه راهکارهای مطلوب برای عملکردهای پیچیده خودرو مانند سیستم های پیشرفته کمک راننده شد.
2016
در سال 2016 کنتیننتال اولین خودروی هیبریدی 48 ولتی خود را معرفی کرد که در مقایسه با مدل Golf VI با موتور 1.2 liter TSI و سیستم start-stop 12 ولتی مصرف سوخت را تا 21 درصد کاهش می داد.
2017
با بازگشایی مرکز R&D جدید در دره سیلیکون امریکا ، متخصصین بر ارائه راهکارهای نو برای حفظ پویایی گروه کنتیننتال تمرکز کردند. برای گسترش رقابت در زمینه امنیت IT خودروها، کنتیننتال موفق به کسب امتیاز شرکت Argus Cyber Security یکی از تامین کننده های برجسته دنیا شد. کنتیننتال همچنین با حصول مالکیت گروه Hornschuch (متخصص در مواد رویه) موفق به گسترش کسب و کار در زمینه هایی فراتر از خودرو شد.
2018
در سال 2018 همکاری شرکت Osram Licht و کنتیننتال باعث احداث Osram Continental GmbH شد ( هرکدام از شرکت های کنتیننتال و Osram Licht AG 50% سهم را از آن خود کرد). با نظارت Osram شرکت موفق به ایجاد پیش نیازهای تحول تکنولوژی بازار چراغ خودور در صنعت خودروسازی شد.
2019
با راه اندازی مرکز نظارت جدید در هانوفر آلمان 8 ساختمان متصل فضای مناسب برای کار 1250 نفر را در فاز اول پروژه توسعه ایجاد کرد. کارمندان همچنین امکان دسترسی به فضای سبز، مرکز سلامت و مرکز مراقبت روزانه را دارند. هدف شرکت تکمیل این پروژه در سال 2021 مصادف با 150مین سالگرد تاسیس شرکت کنتیننتال است. در 31 دسامبر 2019 تعداد کارمندان شرکت کنتیننتال به 240،000 نفر در 59 کشور رسید.
نظرات کاربران