بررسی مشخصات فنی و لاستیک کی ام سی T8 کرمان موتور

بررسی مشخصات فنی و لاستیک کی ام سی T8 کرمان موتور
کرمان موتور بعد از عرضه خودروهای شاسی بلند سری S و سدان سری J با برند جک در ایران، اولین پیکاپ خود را با نشان کی ام سی (KMC) به بازار داخلی فرستاد. جک T8 وانت دو کابین دو دیفرانسیل چینی است که از سال ۱۳۹۹ با نام KMC T8 به متقاضیان ایرانی فروخته می‌شود. ممنوعیت واردات خودروهای خارجی موجب شده تا در نبود خودروهای پیکاپ اسم و رسم‌داری مثل تویوتا هایلوکس، این فرصت برای کی ام سی T8 فراهم شده تا بتواند سهمی از بازار خودروهای پیکاپ آفرود در بازار ایران را به دست آورد.

کرمان موتور بعد از عرضه خودروهای شاسی بلند سری S و سدان سری J با برند جک در ایران، اولین پیکاپ خود را با نشان کی ام سی (KMC) به بازار داخلی فرستاد. جک T8 وانت دو کابین دو دیفرانسیل چینی است که از سال ۱۳۹۹ با نام KMC T8 به متقاضیان ایرانی فروخته می‌شود. ممنوعیت واردات خودروهای خارجی موجب شده تا در نبود خودروهای پیکاپ اسم و رسم‌داری مثل تویوتا هایلوکس، این فرصت برای کی ام سی T8 فراهم شده تا بتواند سهمی از بازار خودروهای پیکاپ آفرود در بازار ایران را به دست آورد.

خودرو کی ام سی t۸  پیکاپ فول سایز دو کابین با قابلیت آفرود است. از مشخصات فنی این خودرو می توان: موتور ۴ سیلندر مجهز به سیستم توربو شارژ، حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه، حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰- ۱۸۰۰ دور در دقیقه، حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی، تعداد سوپاپ ۱۶، جعبه دنده ۶ سرعته دستی، محور محرک دو دیفرانسیل، حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت و... عنوان کرد. لاستیک آفرود کی ام سی t۸ در سایز ۲۶۵/۶۰R۱۸ در برندهای ایرانی و خارجی مطرح تولید و عرضه میگردد که در بین آن ها لاستیک کی ام سی t۸ با توجه به کیفیتی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای خرید لاستیک این خودرو مسوب میشود. علاوه بر این برند می توان لاستیک دولتی کی ام سی t۸ را در فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش تهیه کرد.

مشخصات فنی

ماشین KMC T8 به یک پیشرانه بنزینی ۲ لیتری توربو مجهز است که حداکثر ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن.متر گشتاور را تولید می‌کند. کی ام سی T8 برعکس رقبای موجود در بازار ایران فقط با گیربکس دستی ۶ سرعته به فروش می‌رسد. سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل 4×4 قدرت موتور را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. این سیستم دارای سه حالت 2H و 4H و 4L است که قابلیت رانندگی در همه مسیرها، چه جاده‌های آسفالت و چه آفرود را به T8 می‌دهد.

اگرچه موتور کی ام سی T8 نسبت به رقبایی مثل کلوت مکث موتور کمی ضعیف‌تر است، اما قدرت و گشتاور را در دورهای پایین تولید می‌کند و لگ توربو کمتری دارد. این موارد در زمان رانندگی آفرود بسیار تاثیرگذار است و موجب می‌شود تا KMC T8 سواری چابک‌تری داشته باشد.

سیستم تعلیق در جلو از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و در قسمت عقب غیرمستقل فنر تخت است. اگرچه تعلیق T8 کمی سفت است، اما این تنظیمات پایداری بیشتری در هنگام رانندگی ایجاد می‌کند و حسی شبیه رانندگی با ماشین‌های سواری را می‌دهد.

ارتفاع ۱۹۷ میلیمتری از سطح زمین، زوایای ورود و خروج و شیب‌پیمایی ۳۰.۹، ۲۳.۳ و ۳۰ درجه در کنار مشخصات فنی کی ام سی T8 امکان آفرود قابل قبولی را ایجاد می‌کند.

نسخه فیس لیفت و قوی‌تر این خودرو با نام جک T8 پرو در بازار چین موجود است، اما کرمان موتور به جای آن کی ام سی T9 را به ایران آورده است. جک T8 برقی مدل دیگری از KMC T8 است که در بازار چین عرضه می‌شود که از نظر ظاهری شبیه به کی ام سی T8 بنزینی است.


پرسش و پاسخ
برای ثبت نظر خود ابتدا باید به سیستم وارد شده و یا ثبت نام نمایید.
توجه داشته باشید که پرسش و پاسخ شما پس از تایید مدیریت سایت قابل نمایش خواهد بود.