چهار کلیک تا خرید اقساطی


راهنمای ثبت درخواست و دریافت اعتبار

شما می‌توانید بدون نیاز به ضامن تنها با استفاده از چک و سفته از تاپ‌لِند اعتبار دریافت کنید این اعتبار دریافتی شامل یک کد اعتباری مانند کد تخفیف می باشد که در هنگام خرید از فروشگاه لاستیک فروش می‌توانید به میزان 100 درصد از آن استفاده نمایید و اقساط خرید خود را به تاپ‌لِند بازگردانید. برای دریافت اعتبار نیاز است که مراحل زیر را طی نمایید.

1- ثبت درخواست

ابتدا فروشگاه اینترنتی لاستیک فروش را انتخاب می‌کنید و کلید ثبت درخواست را می‌زنید. در صفحه ثبت درخواست مبلغ اعتبار مورد نظر، نوع تضامین، تعداد ماه‌های بازپرداخت را مشخص و درخواست خود را ثبت می‌کنید. در ادامه باید وارد پنل مشتریان شوید اگر قبلاً عضو تاپ‌لِند شده باشید با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد امنیتی وارد پنل خود می‌شوید در غیر این صورت در صفحه مورد نظر با وارد کردن نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره موبایل در وب‌سایت تاپ‌لِند ثبت نام نمایید.

2- تکمیل اطلاعات

پس از ثبت نام اولیه می‌بایست سایر اطلاعات خود را که شامل اطلاعات فردی و شغلی می‌باشد را تکمیل و یا اگر قبلاً تکمیل نمودید در صورت نیاز ویرایش و بروزآوری کنید.

3- تکمیل مدارک و ثبت نهایی

پس از تکمیل اطلاعات می‌بایست مدارک مورد نظر را مطابق راهنمای موجود در بخش مربوطه بارگذاری نمایید و در انتها ثبت نمایید.

4- اعتبارسنجی

پس از اینکه تمامی اطلاعات و مدارک ثبت و مورد تائید شد می بایست مبلغ مورد نظر به منظور اعتبارسنجی را از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید. کارشناسان اعتبارسنجی تاپ‌لِند طی 24 ساعت فرآیند اعتبارسنجی را انجام می‌دهند و در این مدت در صورت وجود هر مسئله ای در اعتبارسنجی آن را از طریق پیامک یا تماس با شما در جریان قرار می‌دهند و در نهایت در صورت تائید اعتبارسنجی، میزان اعتبار شما مشخص می‌گردد.

5- دریافت تضامین

مبلغ ضمانت شما که می‌بایست بر روی چک یا سفته درج گردد از طریق پیامک یا کارشناسان تاپ‌لِند به اطلاع شما می‌رسد و می‌بایست طبق راهنمای تنظیم چک و سفته تضامین خود را تهیه و تصویر آن را در بخش مدارک بارگذاری و پس از تائید کارشناسان به آدرس تاپ‌لِند که در قسمت تماس با ما آمده است ارسال نمائید.

6- دریافت اعتبار و خرید

پس از دریافت و تائید تضامین، شما می‌توانید تصویر قرارداد خود را مشاهده و پس از تایید و پرداخت اولین قسط خود، طی یک روز کاری کد اعتباری مورد نظر برای شما صادر می‌گردد و می‌تواند برای خرید از فروشگاه مورد نظر استفاده نماید.

سوالات متداول

1- نحوه استفاده از کد اعتباری به چه صورت است؟
پس از دریافت کد اعتباری می‌توانید سبد خرید خود را در سایت لاستیک فروش تشکیل دهید و در هنگام پرداخت مبلغ خرید خود، کد اعتباری دریافتی را در محل کد تخفیف وارد و ثبت نمایید. به میزان ارزش کد اعتباری از مبلغ سبد خرید شما کسر می‌شود

2- آیا امکان تبدیل کد اعتباری به وجه نقد وجود دارد؟
کد اعتباری خرید قابلیت نقدشوندگی ندارند و نمیتوانید با استفاده از آن وجه نقد دریافت کنید و تنها با استفاده از کد اعتباری ارائه شده می‌توانید تا سقف مبلغ آن از سایت لاستیک فروش خرید کنید

3- آیا کد اعتباری دریافت شده تاریخ انقضاء دارد؟ و تا چه مدت امکان استفاده از آنها وجود دارد؟
کدهای اعتباری خرید تا یک ماه پس از تاریخ صدور آنها برای خرید از سایت لاستیک فروش معتبر هستند و پس از آن متقضی شده و امکان استفاده از آنها وجود ندارد

4- آیا اگر مبلغ کد اعتباری من کمتر از مبلغ خریدم از سایت لاستیک فروش باشد امکان استفاده از کد اعتباری وجود دارد؟
بله وجود دارد، کد اعتباری به مانند کد تخفیف عمل می‌کند و مبلغ اعتبار را از مجموع مبلغ خرید شما کسر می‌کند و باقی مانده آن را می‌بایست خودتان از طریق درگاه بانکی فروشگاه پرداخت نمائید

5- آیا با کد اعتباری دریافت شده امکان خرید چند کالا از سایت لاستیک فروش وجود دارد؟
بله وجود دارد، شما تنها کافیست پس از تشکیل سبد خرید خود قبل از پرداخت، کد اعتباری را در محل کد تخفیف فروشگاه درج و ثبت نمائید

6- آیا بابت دریافت کد اعتباری می بایست مبلغی به عنوان پیش پرداخت واریز نمایم؟
خیر، تنها می بایست اولین قسط خود را پس از تائید کارشناسان تاپ‌لِند پرداخت و کد اعتباری خود را دریافت نمائید

7- آیا از کد اعتباری خود میتوانم برای خرید چند سفارش مختلف از سایت لاستیک فروش استفاده کنم؟
ما توصیه می‌کنم تمام اعتبار خود را در یک سفارش استفاده نمایید. در صورتی که امکان استفاده از باقی‌مانده کد اعتباری در سایت لاستیک فوش وجود نداشت با پشتیبانی تاپ‌لِند تماس بگیرید

8- کالایی که قصد خریدش را داشتم در فروشگاه لاستیک فروش نا موجود شده است ، چه باید بکنم؟
در صورت عدم موجودی کالا در سایت حتما با پشتیبانی سایت لاستیک فروش تماس بگیرید تا کالای مورد نظر شما را تهیه نماید و یا راهنمایی های لازم برای انتخاب کالای جایگزین را انجام دهد

9- از خرید خود منصرف شده ام ، آیا امکان پس دادن کد اعتباری وجود دارد؟
بله، شما 48 ساعت از زمان دریافت کد اعتباری فرصت دارید کد اعتباری خود را باطل نمایید و تاپ‌لِند مبلغ اولین قسط پرداختی شما را به حسابتان واریز می‌نماید

10- آیا به تعداد اقساط می بایست چک کشید؟
خیر، تمامی اقساط از طریق پنل مشتری و طریق درگاه بانکی قابل پرداخت است و تاپ‌لِند بابت اقساط هیچ چکی دریافت نمی‌کند

11- نحوه پرداخت اقساط به چه صورت است؟
پس از تائید تاپ‌لِند وارد سایت تاپ‌لِند شده اولین قسط خود را در پنل مربوط به خودتان پرداخت می‌کنید و پس از آن کد اعتباری برای شما ارسال می‌شود. مابقی اقساط را نیز در سررسیدهای مشخص شده بصورت ماهانه در پنل خود پرداخت می‌نمائید

12- آیا در صورت دیرکرد در بازپرداخت اقساط جریمه تعلق می گیرد؟
خیر، تاپ‌لِند هیچ جریمه ای را بابت تاخیر در پرداخت دریافت نمی‌کند ولی این موضوع باعث کاهش امتیاز اعتباری مشتری می‌گردد